Amandabitch Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Hej. Jag undrar om det finns några myter som är sanna i GTA san andreas? Tacksam för svar :) T.ex. Det där med att en tjej från " The ring" skulle komma fram från TVn på natten, det har jag provat med det går inte för mig. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Ska inte den här ligga i "Grand Theft Auto" forumet. OBS! Det var inte jag som anmälde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Hej. Jag undrar om det finns några myter som är sanna i GTA san andreas? Tacksam för svar :) T.ex. Det där med att en tjej från " The ring" skulle komma fram från TVn på natten, det har jag provat med det går inte för mig. :angry: Finns redan trådar som den här, om du hade sökt på forumet eller på google kanske du skulle hittat något? Tryck här om du vill veta mer om myter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Ja tråden ska ligga i GTA forumet men det finns redan massa trådar med myter där så jag låser bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg