Hoppa till innehåll

Condition Zero


Rekommendera inlägg

ja,vad tycker du om CZ?Själv tycker jag att det är bättre än vanliga CS mestadels beroende på allt nytt som lagts till på banorna,tunnor bilar etc och att gisslan kan prata mer än säga "lets get the hell out of here" när CT "usar" dom och två nya styrkor Spetsnaz och Midwest Militia.

 

För bättringar med gisslan

 

Att dom kan fly själva.

 

Att man kan tvinga tillbaka dom när dom är ute på banan.

 

Dom skakar.

 

Vänder sig om etc.

 

Skriker "look out granade" "oh my eys"

 

på vapen sidan ser det inte så annorlunda ut,samma vapen som alla andra cs :angry: vissa är snyggare på CZ andra tex Scouten ser för jävlig ut.

 

 

samma sak med banorna samma som CS :( dom kunde lagt till nya banor och vapen iaf.Aja jag tycker det är bättre än CS men vad tycker du?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja,vad tycker du om CZ?Själv tycker jag att det är bättre än vanliga CS mestadels beroende på allt nytt som lagts till på banorna,tunnor bilar etc och att gisslan kan prata mer än säga "lets get the hell out of here" när CT "usar" dom och två nya styrkor Spetsnaz och Midwest Militia.

 

För bättringar med gisslan

 

Att dom kan fly själva.

 

Att man kan tvinga tillbaka dom när dom är ute på banan.

 

Dom skakar.

 

Vänder sig om etc.

 

Skriker "look out granade" "oh my eys"

 

på vapen sidan ser det inte så annorlunda ut,samma vapen som alla andra cs :angry: vissa är snyggare på CZ andra tex Scouten ser för jävlig ut.

 

 

samma sak med banorna samma som CS :( dom kunde lagt till nya banor och vapen iaf.Aja jag tycker det är bättre än CS men vad tycker du?

I single player / ensam mot bottar så kan man lägga in bottar , det kan jag inte med mitt 1.6 .

Lite bättre grafik, med detaljerade banor.. Dock borde det finnas mera banor att välja mellan :/

 

+ att man kan ju också välja olika wep sets i vapen menyn.

Redigerat av Quatix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen spelar ju condition zero längre.

Tråkigt spel med jobbiga ljud när man köper vapen.

 

Samma med gisslan som skriker så fort man kommer in i rummet, och avslöjar allt.

 

 

 

Och i cs 1.6 kan du lägga till bots om du laddar ned zbots.

zbot var från början meningen att den skulle vara till cz/source.

 

Men eftersom den läckte så kunde man använda den till cs 1.6 också.

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...