Pokémon_älskaren Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag läste på en Pokémonguide att om du fångar alla Unown och sen går till en av forskarna i en av de där husen nära Union Cave så får du en uppgraderad PokéDex (alltså en PokéDex som innehåller alla Unown!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag vill inte göra reklam men om du går in på den här hemsidan så står det allt om hur du gör dom där sakerna du pratar om! poke2.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jag vet, jag gick dit förr. Men sen de började ha problem med sajterna (den var bara aktiv i typ 1 timme sen stod det att jag skulle vänta flera timmar innan den började funka igen... Bandwith Limit eller vad det nu var...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mara Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 nu e sidan iaf nere... kunde inte hitta den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Du behöver bara 3 unown för Unowndex! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 ja har alla unown :mrgreen: det är soft då får man celebi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mara Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Kan man inte få celebi på nått annat sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Om du lyckas hitta en GS-boll så kan du det. Ge bollen till Kurt i Azalea Town och få tbx den nästa dag. Gå till Ilexi Forest Shrine (finns precis bakom det 1:a trädet man måste använda Cut på) och lägg bollen där (tryvk A framför den). Nu kommer Celebi flygande. Jag är ganska säker på att det funkar, men jag vet inte hur man får GS-bollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 man kan få celebi visst o man fångar alla unown så kommer man få en och om du har på spelet i 150 timmar o går o pratar med prof-oak så får du celebi på lv 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mara Skrivet 7 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Är det säker Goldenmew? 150 timmar... Har du gjort så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 min kompis gjorde så typ som ssbm man ska ha på spelet i 20 timmar för att få mewtwo o den här funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 jag vet var man hittar celebi men var hittar man gs ball?????????????????????????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg