Gamer 1 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Det går inte, jag är medlem på silentwhisper och jag har laddat upp bilden där, och sen har jag tryckt på det IMG, sen när jag tryckte på svara gick det inte. Det stod att man inte junde andvända det formatet nånting, kan någon förklara vad jag gör för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Det går inte, jag är medlem på silentwhisper och jag har laddat upp bilden där, och sen har jag tryckt på det IMG, sen när jag tryckte på svara gick det inte. Det stod att man inte junde andvända det formatet nånting, kan någon förklara vad jag gör för fel? du ska kopeiera texten på bilden om du förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Ja, jag har kopierat texten dit men det går endå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Ingen som kan svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Vilket sparade du som då?? Prova JPEG för det kommer nog funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 JPEG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Ja Spara den som JPEG lr JPG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Vadå spara den som JPEG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Ok, jag fattar, nu behöver jag ingen hjälp mer, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Vad bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.