SvenskaSpel Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 förlåt att jag tar upp ämnet igen men vilken affär är den bäst att sälja spel i? jag ska sälja alone in the dark, rb six vegas och ett annat konstigt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Game... Åkte först till Game stop och frågade vad jag skull få för oblivion, dom sa 120kr. Sen åkte jag till Game och fick spelet för 250kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Sälj på blocket eller tradera istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Game absolut! Man får ingenting om man byter in på Gamestop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 game stop ftw men det variera troligen från stad till stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Men när jag tänker efter så är det ju bättre att behålla sina spel, vänta tills dpm blir sällsynta. Själv så ska jag försöka fixa en stor spelsamling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Vilket är det andra konstiga spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Vilket är det andra konstiga spelet?något disney spel och vi hitta 20 till spel till pc,wii,ps2 och xbox 360 spel så nu ska vi sälja alla andra spelen ochså!!braa va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XboX360PwNage Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 i uppsala så frågade vi först game stop sen game, Game gav mer men sen gick vi tillbaka till game stop och sa att game gav så mycket så fick vi mer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Game är så snåla! bytta in 4 orepade spel och fick bara 500kr skandal!! men jag ska testa tricket när man köper spel! till ex när jag köper gta 4 så ska jag säga att den andra affären säljer billigare + att jag ser en liten repa! så jag kräver 100 kr rabbat xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.