Gäst Crazyshit Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Kollade i min tidning och hittade den! :) Downs: Var på aftonbladet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Vart får ni dem här serierna? Är det gratis eller kostar det ?Det här var ju från den riktiga Kalle Anka tidningen, så ja det kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Undrar om de små barnen ens förstår vad de "tekniktermerna" betyder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Snyggt drag, barnen lär ju sig att det är bättre att köpa. Att de lär sig att köpa är tveklöst, frågan är om det är bättre att köpa. Vart får ni dem här serierna? Är det gratis eller kostar det ?Nej då, de finns att ladda ner på TPB (skämt för de som inte fattade, så ni behöver inte anmäla.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Moraliskt är det givetvis fel men på papper ser jag inga problem med det då de uppmanar ungarna att följa lagen, mja lite 50/50 egentligen med tanke på att de laddade ned låten olagligt och brände ned den på skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Moraliskt är det givetvis fel men på papper ser jag inga problem med det då de uppmanar ungarna att följa lagen, mja lite 50/50 egentligen med tanke på att de laddade ned låten olagligt och brände ned den på skiva.Men herregud.. Världen går ju inte precis under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Downs: Var på aftonbladet? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5571263.ab http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5529417.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Men herregud.. Världen går ju inte precis under.Öhh.. Exakt vad menar du med det där? :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Men herregud.. Världen går ju inte precis under.Öhh.. Exakt vad menar du med det där? :_ Han menar att det inte är något att göra så stor sak av, skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Han menar att det inte är något att göra så stor sak av, skulle jag tro.Jo, saken är den att jag inte gjorde en stor sak utav det och jag förstår inte hur man skulle kunna uppfatta det som så. Om jag capsade och hade skrivit en wall of text hade det varit en annan sak. Aja, nu är han bannad så det är ingen idé att fundera på det längre. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.