contra Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Ni ska beskriva hur ni skulle kunna tänka er klara min bana som står nedan..... Stariten är uppe på en kulle och den vaktas av en T-rex Vad gör du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 ehh få se om jag förstår. starten vaktas alltså av en t-rex hmm jag går in i en grotta och träffar en gammal gubbe och han ger mig ett fiskespö. Jag går ner till sjön och fiskar upp en fisk. jag lurar iväg t-rexen med fisken ch springer till start där jag hittar en granat kastare och spränger t-rexen i bitar. nu sätter jag mig ner på starten och kollar på solnedgången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 18 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) ehh få se om jag förstår. starten vaktas alltså av en t-rex hmm jag går in i en grotta och träffar en gammal gubbe och han ger mig ett fiskespö. Jag går ner till sjön och fiskar upp en fisk. jag lurar iväg t-rexen med fisken ch springer till start där jag hittar en granat kastare och spränger t-rexen i bitar. nu sätter jag mig ner på starten och kollar på solnedgången. det skulle säkert gå:P Jag skulle sätta han på en skateboard så han rullar ner för kullen mot mig, skapar en motorsåg av grus och sågar han i bitar och tar fram smörkniv och bröd och gär en T-rex smörgås och sen tar stariten väldigt simpelt :P Redigerat 18 Juli 2009 av contra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Vad gör man på Scribblenauts? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Vad gör man på Scribblenauts? Det är ett puzzle baserat spel som du skriver in någon som finns som t.ex¨Flamethrower¨ och det du skrev in kommer fram som du kan använda för att klara en banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 vad är en starit? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 vad är en starit? Det är en stjärna liknande sak som man ska få i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 spelar du på riktigt eller? har det kommit till sverige? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamok Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 (redigerat) spelar du på riktigt eller? har det kommit till sverige?Nej det har inte kommit till sverige än. Redigerat 20 September 2009 av zamok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 Jag skulle skriva Nothing(då får man ett svart hål) och suga in T-rexen där och sen skulle jag fixa en studsmatta och hoppa över hålet och ta stariten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Vad gör man på Scribblenauts? Det är ett puzzle baserat spel som du skriver in någon som finns som t.ex¨Flamethrower¨ och det du skrev in kommer fram som du kan använda för att klara en banan Kan man i så fall ta fram en shotgun och skjuta den? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Vad gör man på Scribblenauts? Det är ett puzzle baserat spel som du skriver in någon som finns som t.ex¨Flamethrower¨ och det du skrev in kommer fram som du kan använda för att klara en banan Kan man i så fall ta fram en shotgun och skjuta den? :) japp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg