Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ni ska beskriva hur ni skulle kunna tänka er klara min bana som står nedan.....

Stariten är uppe på en kulle och den vaktas av en T-rex

Vad gör du?

Skrivet

ehh få se om jag förstår. starten vaktas alltså av en t-rex

hmm jag går in i en grotta och träffar en gammal gubbe och han ger mig ett fiskespö. Jag går ner till sjön och fiskar upp en fisk. jag lurar iväg t-rexen med fisken ch springer till start där jag hittar en granat kastare och spränger t-rexen i bitar.

nu sätter jag mig ner på starten och kollar på solnedgången.

Skrivet (redigerat)

ehh få se om jag förstår. starten vaktas alltså av en t-rex

hmm jag går in i en grotta och träffar en gammal gubbe och han ger mig ett fiskespö. Jag går ner till sjön och fiskar upp en fisk. jag lurar iväg t-rexen med fisken ch springer till start där jag hittar en granat kastare och spränger t-rexen i bitar.

nu sätter jag mig ner på starten och kollar på solnedgången.

det skulle säkert gå:P

Jag skulle sätta han på en skateboard så han rullar ner för kullen mot mig, skapar en motorsåg av grus och sågar han i bitar och tar fram smörkniv och bröd och gär en T-rex smörgås och sen tar stariten

väldigt simpelt :P

Redigerat av contra
Skrivet

Vad gör man på Scribblenauts?

Det är ett puzzle baserat spel som du skriver in någon som finns som t.ex¨Flamethrower¨ och det du skrev in kommer fram som du kan använda för att klara en banan

• 1 månad senare...
Skrivet

Det är ett puzzle baserat spel som du skriver in någon som finns som t.ex¨Flamethrower¨ och det du skrev in kommer fram som du kan använda för att klara en banan

Kan man i så fall ta fram en shotgun och skjuta den? :)

Skrivet

Kan man i så fall ta fram en shotgun och skjuta den? :)

japp
  • Skapa ny...