Hoppa till innehåll

Scribblenauts Kul


contra
 Dela

Rekommendera inlägg

ehh få se om jag förstår. starten vaktas alltså av en t-rex

 

hmm jag går in i en grotta och träffar en gammal gubbe och han ger mig ett fiskespö. Jag går ner till sjön och fiskar upp en fisk. jag lurar iväg t-rexen med fisken ch springer till start där jag hittar en granat kastare och spränger t-rexen i bitar.

 

nu sätter jag mig ner på starten och kollar på solnedgången.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

ehh få se om jag förstår. starten vaktas alltså av en t-rex

 

hmm jag går in i en grotta och träffar en gammal gubbe och han ger mig ett fiskespö. Jag går ner till sjön och fiskar upp en fisk. jag lurar iväg t-rexen med fisken ch springer till start där jag hittar en granat kastare och spränger t-rexen i bitar.

 

nu sätter jag mig ner på starten och kollar på solnedgången.

 

 

 

 

det skulle säkert gå:P

 

Jag skulle sätta han på en skateboard så han rullar ner för kullen mot mig, skapar en motorsåg av grus och sågar han i bitar och tar fram smörkniv och bröd och gär en T-rex smörgås och sen tar stariten

 

 

väldigt simpelt :P

 

 

 

 

 

 

 

Redigerat av contra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Vad gör man på Scribblenauts?

 

 

Det är ett puzzle baserat spel som du skriver in någon som finns som t.ex¨Flamethrower¨ och det du skrev in kommer fram som du kan använda för att klara en banan

 

Kan man i så fall ta fram en shotgun och skjuta den? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad gör man på Scribblenauts?

 

 

 

Det är ett puzzle baserat spel som du skriver in någon som finns som t.ex¨Flamethrower¨ och det du skrev in kommer fram som du kan använda för att klara en banan

 

Kan man i så fall ta fram en shotgun och skjuta den? :)

 

japp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...