Procastinatio Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Hej! Jag har nästan nyss köpt mitt Tiger Woods 10 men ibland bara fryser mitt xbox när jag använder det. Lite mer detaljerat: Först så startar jag upp xboxet (funkar perfekt) Sedan så hade jag gjort en ny "golfare" och tar load på min gamla. Men när den nästan är klart så fryser hela xboxet och jag kan inte göra någonting. Snälla hjälp om ni vet någonting! //Jedimaster55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Är skivan till spelet repig? Samma sak hände mig när jag spelade Rock Band första gången, då frös spelet nästan hela tiden, men nu har det slutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Nepp den är inte repig eller något liknande :S Köpte spelet helt nytt. Vet du någon annat möjligt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 checka alla sladdar som finns i xbox360! sen stänger du av och på! och kolla noga på skivan och testa annan spel om det funkarlikadant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 10 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) checka alla sladdar som finns i xbox360! sen stänger du av och på! och kolla noga på skivan och testa annan spel om det funkarlikadant Alla sladdar är i och alla andra spel funkar :S Jag har provat att starta om och stänga av och sätta på :S Redigerat 10 Augusti 2009 av jedimaster55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KnarkarN Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Det är förmodligen fel på lasern, xboxet kan alltså inte läsa av spelet korrekt. Lämna in det där du köpte det. Är garantin kvar blir det gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Köpte den på blocket så jag får skylla mig själv fast den var oöpnad när jag köpte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.