sebastian123 Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Skrivet 21 Juli 2009 Jag har ett problem med gta 4. i fredags så slog en blixt ner i vårt bredband eller nätverk whatever och sen så funkade inte internet med nu gör det, men jag kan inte logga in på social club för att det står att jag skrev användar namnet fel eller lösenordet men det gjorde jag inte, jag skrev sakta för att inte göra fel, kan någon hjälpa mig? :o Citera
swagzter Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Skrivet 21 Juli 2009 3 trådar om Gta 4 i Dator forumet på 2 dagar. Finns det ingen "Jag har glömt mitt lösenord" knapp? Kanske du kan få ett nytt där, och sedan få det att fungera. Citera
TJaalol Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Skrivet 21 Juli 2009 Jag har ett problem med gta 4. i fredags så slog en blixt ner i vårt bredband eller nätverk whatever och sen så funkade inte internet med nu gör det, men jag kan inte logga in på social club för att det står att jag skrev användar namnet fel eller lösenordet men det gjorde jag inte, jag skrev sakta för att inte göra fel, kan någon hjälpa mig? :o stäng av caps lock:P Citera
sebastian123 Skrivet 21 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 21 Juli 2009 Jag har ett problem med gta 4. i fredags så slog en blixt ner i vårt bredband eller nätverk whatever och sen så funkade inte internet med nu gör det, men jag kan inte logga in på social club för att det står att jag skrev användar namnet fel eller lösenordet men det gjorde jag inte, jag skrev sakta för att inte göra fel, kan någon hjälpa mig? :o stäng av caps lock:P jag hade inte capslock igång och det funkar inte att recover password! Citera
TJaalol Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Skrivet 22 Juli 2009 Jag har ett problem med gta 4. i fredags så slog en blixt ner i vårt bredband eller nätverk whatever och sen så funkade inte internet med nu gör det, men jag kan inte logga in på social club för att det står att jag skrev användar namnet fel eller lösenordet men det gjorde jag inte, jag skrev sakta för att inte göra fel, kan någon hjälpa mig? :o stäng av caps lock:P jag hade inte capslock igång och det funkar inte att recover password! Skriv in användarnamnet rätt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.