Husko Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Tjo! Jag har just nu Windows XP Media Center Edition och funderade på att byta till Windows XP Proffessional SP3 utan att formatera. Går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Jag tror inte det. I alla fall inte om tanken är att behålla allt som det är. Det går att bara installera om Windows och behålla resterande filer, men det blir ändå som nyinstallation. Är det inställningar och sånt du vill spara finns det nog verktyg för det, men inget jag känner till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) Tjo! Jag har just nu Windows XP Media Center Edition och funderade på att byta till Windows XP Proffessional SP3 utan att formatera. Går det? Ja, du kan ju flytta över alla Filer till en annan HDD. Google is your friend! :) Redigerat 22 Juli 2009 av PotTe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=118828& Partitionera, flytta över allt dit = Done. Redigerat 22 Juli 2009 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.