Denisb Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jag behöver hjälp med en sak till. När jag ska använda kameran på msn så visas den i spegelvänt.. Varför gör den det och hur gör jag för att ändra det? Ame herregud! Du får ju leta lite... När min kompis använde Eyetoy på datorn så fick hon ändra nåt i inställningarna för web cam. Men konstigt att du inte kan hitta det i Den Här Datorn. Jag kan på min vanliga webcam och hon kunde på Eyetoy <_< Du får leta dig fram. Tror att inställnigen hon ändra var nåt med, "reflect" Peace Denis amen hur lätt är det att leta egentligen när det finns tusentals knappar överallt...Och det är bara på msn som det blir så... Eh okej? Tuseltals knappar finns det inte men kanske hundra :) OT: Okej, när man för första gången start MSN och ska webcama så kommer det upp en installations wizard som hjälper dig att fixa webkameran, men det ser ut som att du redan har fått det programmet nån gång innan. Så du får försöka med att gå till Start -> Kontrollpanelen -> Skannrar och Kameror. Leta runt där det borde stå nånstans att "Konfiguera Kameran" om inte det står så kan det också vara "Konfiguera Enheterna eller Konfiguera Kamera/Skannrar" Om inte det funkar så vet jag inte. Denis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.