CookieMan Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Tjena! Jag tänkte just beställa NHL 10 på Spelbutiken.se. Då fick jag se att det står: "Språk i spelet: Engelska" "Språk på förpackningen: Danska" Engelska i spelet gör inget, men danska på förpackningen? <_< Är det fel på hemsidan eller är det verkligen Danska ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Varför skulle det inte kunna vara danska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Vad spelar det för roll om det är på danska när det ändå bara är på förpackningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Boka på Game.se istället. Priset är 599, 10 kr dyrare än spelbutiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Nej, inget speciellt. Bara undrade varför en svensk internetbutik säljer Danska förpackningar. På alla andra nyare NHL-spel är det många olika språk. 360Xbox: nej, jag ska inte boka på Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Boka på Game.se istället. Priset är 599, 10 kr dyrare än spelbutiken. då är det inklusive frakt också antar jag.. beställ det på webhallen, det är en bra sida :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 25 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 (redigerat) KAN ALLA SLUTA SÄGA VART JAG SKA BESTÄLLA DET!!!! JAG SKA BESTÄLLA DET PÅ SPELBUTIKEN! Redigerat 25 Juli 2009 av CookieMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 (redigerat) Ja men beställ den då, vad vill du att vi ska göra? Ringa till Spelbutiken och säga att en kille på Fuska.se vill ha en svensk förpackning!? Det är väl bara att kontakta dom via en kund support. Eller så köper du förpackningen på danska, är nog inte världens största smärta. :) Här ifrån kan du skicka mail till supporten: http://www.spelbutiken.se/catalog/minisite/kundtjnst Redigerat 25 Juli 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 KAN ALLA SLUTA SÄGA VART JAG SKA BESTÄLLA DET!!!! JAG SKA BESTÄLLA DET PÅ SPELBUTIKEN!Om du ska beställa från Spelbutiken, gör de då! Det finns inte precis så mycket man kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 Vad spelar det för roll hur förpackningen ser ut eller vilket språk det står på? Och i alla skandinaviska länder så står allt i de skandinaviska språken på spelen. Inte bara ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 1. skriv ett meddelande om det till spelbutiken. 2. beställ det 2 alternativ jag ger dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.