irak_king Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Förlåt för denna tråd är noobig, kanske för noobig. Men jag köpte Cod4 här om dagen. och fattar inte hur jag ska köra med botar eller göra uppdrag. När jag går till uppdrag så kommer jag inn till ett typ rum eller nåt o kan bara skjuta en piltavla eller nåt :s . Så snälla hjälp!!! [sorry för att jag är noob] Tacksam försvar. Seriösa svar! :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BaDduty Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 ja det e träningen skjut alla tavlor sen går du till hangaren längs bort ner åt sen så kommer du til en kille som heter captien price han snackar lite klättra up för stegen å gör allt som price säger sen kommer det första uppdraget! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
irak_king Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Okej tack. Nu vet jag hur man gör :) Tråden kan låsas :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.