HappyDevil Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 LÄS DET HÄR FÖR H*****E! :lol: Vet någon om något bra Survival Horror spel till ps2? FORTSÄTT LÄSA! Jag har spelat Project Zero [Fatal Frame] och ska köpa uppföljarna, så tipsa inte om dom. Jag är på jakt efter Haunting Ground, Clock Tower 3 och Silent Hill 2 så tipsa inte om dom heller. Jag har spelat eller sett på då kompisar spelat Silent Hil 3, Silent Hill 4, Resident Evil serien, Condemned: Criminal Orgins och Condemned: Bloodshot. Jag har hört att Forbidden Siren spelen ska vara dåliga, och planerar inte att köpa dom. Det jag vill veta är om det finns något annat bra skräckspel jag inte nämnt där uppe. Och har någon spelat Rules of Rose? Är det ett bra spel och värt att köpa? Spelen ska helst inte vara i förstaperson, och dom ska inte bara vara blodiga utan riktigt, psykologiskt läskiga. Jag vet, jag kräver skitmycket, men jag är väldigt kräsen då det gäller skräckspel. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 The Suffering. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HappyDevil Skrivet 23 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Ha! tack, det där spelet verkar jättebra! Har du spelat det? Och vet du om några fel? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Ha! tack, det där spelet verkar jättebra! Har du spelat det? Och vet du om några fel? :lol: Råkade tyvärr linka fel trailer. Köp det första istället. Och ja, jag har spelat det men aldrig särskilt långt eftersom jag var liten på den tiden och vågade inte köra det. Iaf, enligt gamereactor så kan kameran vara lite styltig ibland och grafiken är föråldrad. Men de har inte skrivit några mer cons förutom det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 armeggedon är en skitkul Ps2 spel inte läskigt direkt men en mycket rolig,blodig och läskiga varelser! Rekommenderas till såna som dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg