Indy Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jag kan inte köra multiplayer på bf vietnam. när jag trycker på multiplayer så får jag ingen serv. hur gör man så att man kan köra multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Har du gamespy? Det får man annars när man köper BFV, sen skapar du ett "konto" där, sen ska du leta reda på BFV sen kollar du om sever, då borde det ploppa upp en hel del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jag har konto tror jag men hur kör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jag har konto tror jag men hur kör jag då? har du gamespy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) Först och främst går du in på gamespy. När du har loggat in kommer det fram en meny. Till vänster ser du något som heter "My Games" under det bör BFV ligga då klickar du på BFV ikonen. (Ifall det kommer upp reklam så stänger du ner det) Sen går du in på "Main lobby" då borde det poppu upp severs.. Redigerat 10 April 2004 av j0hn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jag hittar int Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 vad hittar du inte??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jo nu det står hela tiden field to conecting server Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 kan ingen hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Har du en brandvägg som gör så att du inte kan spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.