Gäst Eminem4Life Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 (redigerat) Hej Jag har en fråga funderar på att använda min Etoy kamera som webbkamera fast jag inte får för mamma men tänker göra det ändå min fråga är om jag installerar drivrutinerna och så kan jag ändå använda kameran när jag spelar Etoy på mitt ´Playstation2? Mvh Eminem4Life Redigerat 23 Juli 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Ja du kommer fortfarande kunna använda den till ditt ps2. Drivrutinerna installeras på datorn och ändrar inget i kameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 Ja du kommer fortfarande kunna använda den till ditt ps2. Drivrutinerna installeras på datorn och ändrar inget i kameran. tack för svaret :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.