irak_king Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Tja. Nu kanske har jag skrivit för mycket trådar men men. Men när jag går in i Uefa euro 2008 och ska spela snabbrankmatch så kommer de fram regler, och jag accepterar. sen kommer de en ruta där de står ''Tack för ditt intresse. Tyvärr är du inte gammal nog för att spela'' eller nåt .. fattar inte varför. För jag fyller ju snart 14 , och får man inte spela fotboll mot någon annan när man är 14? xD De funkar på CoD 4 att köra online men inte på Euro 2008 Jämför: Euro 2008's åldergräns 3+ CoD 4's åldergräns 16+ eller är de jag som måste göra något för att kunna spela ??? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Det är typ något med ea att man ska vara 18 år gammal för att spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludvig9 Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 Gör en ny användare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.