Hoppa till innehåll

10 Super Sköna Spel :d


drmusicz

Rekommendera inlägg

Tjena!

 

Min farsas kompis kommer hämta 10 super roliga xbox 360 spel åt mig :D!

 

Lista:

 

Gears of war 2

Left 4 dead ------ Skit kul på steam!

Bioshock

Halo3

The simpsons game

guitar hero 3

PES 9

FIFA 09

Fight night round 4

Call of duty 5

 

 

Kommer få spelen på Måndag, men undrar vilket spel jag ska börja med, för jag vill inte rå spela alla spel på en gång utom klara av alla en efter en utom FIFA 09 och Pes 9.

 

Så vilket att börja med? :huh:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Halo 3 kan ju vara en bra start :) Röja hela spelet på Legandary och då får ca 600 gamerscore på en gång. Och på vägen kanske ta lite dödskallar, vilket ökar achievements lite extra B)

 

Och sen kanske klara Call Of Duty: WaW så har du låst upp "nazi zombies" som är roligt att köra online (om du nu har live). Annars kan man köra det split screen.

Redigerat av 95alexander95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har GoW och det är bra, och tvivlar inte på att uppföljaren är bra det med. Så det rekommenderas, fast du kanske redan har bestämt dig. Tror nog att Bioshock, Halo 3, L4D och CoD är bra dom med, så du har många att välja på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kommer det sig att du får så många? Spel är dyra nu för tiden, är han en liten pirat?

Vad snackar du om! akta dig så inte mods kommer!

 

Nää skojade bara :lol:

 

Själv så är jag en liten pirat, men dom här spelen är från min farsas kompis han åkte till Irak för att hälsa på släktingar.

Och frågade honom om han kunde hämta några spel åt mig så jag skrev en lista. Alla är självklart orignala :D

 

Men spel i Sverige är ju Grisedyra <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kommer det sig att du får så många? Spel är dyra nu för tiden, är han en liten pirat?

Moraltant in action -.-

 

Svårt för oss att säga vad du ska spela, vi vet ju inte vad du gillar för genrer. Men eftersom du har sagt till din farsa att du vill ha Halo 3 så antar jag att du gillar FPS, så börja med Halo 3.

Redigerat av xpliT
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Irak har väl inte PAL, eller!? Då kanske du inte kan spela spelen på din Xbox.

Vet faktiskt inte, men förra gången han hämtade spel så var det indiana jones och kung fu panda ( en fodral med 2 skivor )

Dom fungerade fint fint :)

 

Fast vad menar ni med pal?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...