Vomiteye Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Någon som vet varför dom tagit bort de två roligaste grejerna i runescape? Jag slutade spela RS för ungefär ett år sen då jag loosa 35M.. Jag har börjat bli intresserad nu igen men ser till min förvåning att massa grejer har ändrats. Någon som vet anledningen till att Wildy o duel arena är borttagna? :S Det är också skitdåligt dedär me att trade har blivit begränsat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 "Wildy pking" togs bort för att minska RWT. Samtidigt så skapades tradelimit vilket också förhindrar RWT. Men Duel arena finns kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 fast med stake limit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 fast med stake limit.RWT OfT : Fy fan vad sexig bild Dezen, BFMV ftw. Vet inte om du gjort den själv eller inte men får jag använda den på en sida? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 fast med stake limit.RWT OfT : Fy fan vad sexig bild Dezen, BFMV ftw. Vet inte om du gjort den själv eller inte men får jag använda den på en sida? :D Har gjort den själv :) Vilken sida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 fast med stake limit. RWT OfT : Fy fan vad sexig bild Dezen, BFMV ftw. Vet inte om du gjort den själv eller inte men får jag använda den på en sida? :D Har gjort den själv :) Vilken sida? Eller sida och sida, tänkte använda den på MSN :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 fast med stake limit. RWT OfT : Fy fan vad sexig bild Dezen, BFMV ftw. Vet inte om du gjort den själv eller inte men får jag använda den på en sida? :D Har gjort den själv :) Vilken sida? Eller sida och sida, tänkte använda den på MSN :P Kan jag väl gå med på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 ööh ehhh uh tillbaka till ämnet , btw vad är RWT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 ööh ehhh uh tillbaka till ämnet , btw vad är RWT?Real World Trading. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Var några månader sen jag spelade rs men har dom gjort en update så man får dropsen om spelaren dör på bounty hunter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Var några månader sen jag spelade rs men har dom gjort en update så man får dropsen om spelaren dör på bounty hunter?Det var så först men inte längre. Nu baseras en loots på ens EP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Var några månader sen jag spelade rs men har dom gjort en update så man får dropsen om spelaren dör på bounty hunter?Det var så först men inte längre. Nu baseras en loots på ens EP. Jag hittar inte bounty hunter , det ligger wilderness volcano där :( Hmm kanske på en bounty hunter world! Men iallafall tänker jag inte gå till pvp bara för att det är jättemånga pures där som freezar mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg