prophet Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Jag kör nu på ett värdelöst X1950 Pro, ett par år gammalt grafikkort. Jag kommer inte högre än 15fps i Dalaran och 40 utanför. point being: ditt grafikkort är värdelöst, som tidigare skrivit och därför kommer du inte få högre dps än den du redan har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Jag kör nu på ett värdelöst X1950 Pro, ett par år gammalt grafikkort. Jag kommer inte högre än 15fps i Dalaran och 40 utanför. point being: ditt grafikkort är värdelöst, som tidigare skrivit och därför kommer du inte få högre dps än den du redan har. Okej. Så om jag köper ett nytt grafikkort så skulle min fps gå upp en bit? Det är det jag vill få ut av detta. Jag har råd till antingen 2gig till RAM eller ett decent grafikkort, men inte båda. Så är det mitt grafikkort som gör den mesta fps droppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Japp, det stämmer. Byt från Vista till Windows 7 också. Du märka ändringar bara att byta operativsystem. http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/download.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Japp, det stämmer. Byt från Vista till Windows 7 också. Du märka ändringar bara att byta operativsystem. http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/download.aspx "Starting on March 1, 2010, your PC will begin shutting down every two hours. Windows will notify you two weeks before the bi-hourly shutdowns start. To avoid interruption, you'll need to install a non-expired version of Windows before March 1, 2010. You'll also need to install the programs and data that you want to use." Den delen förstår jag inte riktigt. Kommer min dator att stängas av varannan timme om jag byter till Windows 7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Japp, det stämmer. Byt från Vista till Windows 7 också. Du märka ändringar bara att byta operativsystem. http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/download.aspx "Starting on March 1, 2010, your PC will begin shutting down every two hours. Windows will notify you two weeks before the bi-hourly shutdowns start. To avoid interruption, you'll need to install a non-expired version of Windows before March 1, 2010. You'll also need to install the programs and data that you want to use." Den delen förstår jag inte riktigt. Kommer min dator att stängas av varannan timme om jag byter till Windows 7? Vad är det du inte fattar med den delen? Datorn kommer stängas av varannan timme om du har kvar Windows 7 för att förhindra att folk använder betan istället för att köpa originalet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Japp, men det kommer inte hända förän March 1, 2010... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Japp, men det kommer inte hända förän March 1, 2010...Erm, det är ju ganska dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 (redigerat) Japp, men det kommer inte hända förän March 1, 2010...Jaha.. Jag kollade inte på årtalet, tänkte att det var 2009. [EDIT] Finns det något decent grafikkort för runt 600kr som kan köra wow med iallafall över 10fps i 25mans? Redigerat 28 Juli 2009 av Kevve Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Jag kör nu på ett värdelöst X1950 Pro, ett par år gammalt grafikkort. Jag kommer inte högre än 15fps i Dalaran och 40 utanför. point being: ditt grafikkort är värdelöst, som tidigare skrivit och därför kommer du inte få högre dps än den du redan har. Man får inte högre dps av grafikkortet:P;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Nej, jag vet. Jag skrev fel. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Nej, jag vet. Jag skrev fel. :P Jag vet det med: ) hade bara tråkigt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 https://www.inet.se/datorkomponenter/grafik...b-hdmi/5408277/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.