Hoppa till innehåll

Ska Jag Göra En Ny Gubbe (pure) Eller Köra Vidare På Denna?


Vomiteye
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag vill ha en bra PKer och jag har ett acc me 50 defence, 76 range. Frågan e om jag ska göra en helt ny gubbe med 1 defence och träna om alla range lvls från början? Hade denna gubben som jag har nu haft 40 defence så hade ja inte tvekat att fortsätta på den men det känns som att den e förstörd pga de 10 defence lvlarna extra..

 

Så vad tycker ni jag ska göra? 10 defence lvls är 2-3 combat lvls. Min gubbe är nu i combat 66.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att du ska behålla den.

Fixa 99 range och 99 defence. :)

 

 

u gonna goez tankerzz

Exactlyyyy

 

 

Tank...
Okej lyssna. Grejen är att jag har en main som är lvl 90 något. Han har 74 range o 72 defence. Så jag tänker inte göra min gubbe med 50 defence till en tank, och jag kommer inte heller palla dra upp range lvln mer än till 85 tror jag. Jag kommer alltså låta defence lvln stanna på 50 men range lvln gå upp till 80-85. Tror ni det kan funka eller kan ja lika bra göra en ny gubbe? Felet är att han har 10 defence för mkt..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tank...

Okej lyssna. Grejen är att jag har en main som är lvl 90 något. Han har 74 range o 72 defence. Så jag tänker inte göra min gubbe med 50 defence till en tank, och jag kommer inte heller palla dra upp range lvln mer än till 85 tror jag. Jag kommer alltså låta defence lvln stanna på 50 men range lvln gå upp till 80-85. Tror ni det kan funka eller kan ja lika bra göra en ny gubbe? Felet är att han har 10 defence för mkt..

 

Duh, om inte tank så gör en ny gubbe.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Duh, om inte tank så gör en ny gubbe.

En bra range PKer kan ju ha 40 defence och sen 80+ range eller hur?

Grejen är att han har 50 defence vilket ger 3 extra cb lvls, är det verkligen värt att träna om range helt från början och dra 70 range för tredje gången på en helt ny gubbe? Ganska drygt säger jag men är det värt det så..

 

Redigerat av Vomiteye
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...