Hoppa till innehåll

Wii E Semsta Kånsollen!"


Gäst xXEmoPonkenXx

Rekommendera inlägg

Gäst xXEmoPonkenXx

Ja fick en wii i julklapp men ja börja gråta o mina föräldrar lämna tillbaka de till butiken o gav mig ett xbox istellet mycket bettre konsol

 

wii spelen har samma grafik som nitnendo 64 o den konsolen e typ 30 år gammal men på xbox e grafiken mkt bättre derför e spelen bettre

 

o på wii finns bara baby spel som mario o sånt der man inte ens har blod lixom hur relaistiskt e de??? på xbox e spelen mkt verkligare o bättre!!!1

 

sen så har xbox fler bilspel wii har inga bra bilspel bara bajs o skit der man åker go kart o en go kart e ingen bil!!!!!!!

 

wii e semsta konsollen ever ni som tkr wii e bra har blivit lurade!!!1

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja fick en wii i julklapp men ja börja gråta o mina föräldrar lämna tillbaka de till butiken o gav mig ett xbox istellet mycket bettre konsol

 

wii spelen har samma grafik som nitnendo 64 o den konsolen e typ 30 år gammal men på xbox e grafiken mkt bättre derför e spelen bettre

 

o på wii finns bara baby spel som mario o sånt der man inte ens har blod lixom hur relaistiskt e de??? på xbox e spelen mkt verkligare o bättre!!!1

 

sen så har xbox fler bilspel wii har inga bra bilspel bara bajs o skit der man åker go kart o en go kart e ingen bil!!!!!!!

 

wii e semsta konsollen ever ni som tkr wii e bra har blivit lurade!!!1

du börjar grinna för att du får ett wii helvete vad bortskämd. Jag skulle fan bli överlycklig om jag fick ett Wii i present.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Fatta att hon är ett fake konto som ska stava dåligt med flit, och som bara har sökt på "emo" på google och tagit den som visningsbild, så småningom sticker hon/han...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja fick en wii i julklapp men ja börja gråta o mina föräldrar lämna tillbaka de till butiken o gav mig ett xbox istellet mycket bettre konsol

 

wii spelen har samma grafik som nitnendo 64 o den konsolen e typ 30 år gammal men på xbox e grafiken mkt bättre derför e spelen bettre

 

o på wii finns bara baby spel som mario o sånt der man inte ens har blod lixom hur relaistiskt e de??? på xbox e spelen mkt verkligare o bättre!!!1

 

sen så har xbox fler bilspel wii har inga bra bilspel bara bajs o skit der man åker go kart o en go kart e ingen bil!!!!!!!

 

wii e semsta konsollen ever ni som tkr wii e bra har blivit lurade!!!1

du börjar grinna för att du får ett wii helvete vad bortskämd. Jag skulle fan bli överlycklig om jag fick ett Wii i present.

 

Jag får då köpa allting själv. Wii är enligt mig roligare än xbox. Att sitta helt jävla still med en dosa och bli stel som en pinne är enligt mig jävligt jobbigt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...