Hoppa till innehåll

Skilla Upp Mace/dagger/staff?

zkAro

Rekommendera inlägg

Tjena där.

Har precis börjat med en caster class (shadow priest) efter att ha lvlat upp en paladin till 80 och skaffat bra gear osv.

På min Priest har det varierat med att använda stav, dagger eller mace och nu har jag precis börjat med staff som jag har 0 i skill i. Så jag tänkte bara fråga för jag är inte så bra vad gäller det här, om jag behöver skilla upp min staff skill som caster, då jag bara behöver statsen.. Det påverkar inte statsen eller någonting va?

För det är ju ganska jobbigt att behöva skilla upp varenda ny sak som ger bättre stats osv.

Är tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det påverkar itne statsen, men om du satsar på att meelea mobsen så kanske du ska levla upp den :P

Tack för ett snabbt svar! :D

hehe, tror inte att jag ska köra melee på mobs som caster...

Kommer nog inte skilla upp någonting då, det är ju helt onödigt i så fall. Och om man är out of mana är det ju bara att köra med wanden eller något :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill ha [Master of Arms] eller vad den nu heter måste du skilla upp 4 weapons till 400, en achivement alltså. Annars behövs det inte. Inget utom Wand i alla fall, det påverkar hur lätt du träffar och även crit tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du vill ha [Master of Arms] eller vad den nu heter måste du skilla upp 4 weapons till 400, en achivement alltså. Annars behövs det inte. Inget utom Wand i alla fall, det påverkar hur lätt du träffar och även crit tror jag.

Okej, tack för svaret!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...