Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 15/06-2004 15:35:17) vi har inte ens raster ute och alla lärarna har lektion hela tiden så man ser aldrig nån lärare När vi typ väljer lag i Innebandy så lägger vi klubba. Då ska en målvakt säga några siffror. :kung: Jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (Yoshi^ @ 15/06-2004 16:26:02) (Jonte The Winner @ 15/06-2004 15:35:17) vi har inte ens raster ute och alla lärarna har lektion hela tiden så man ser aldrig nån lärare När vi typ väljer lag i Innebandy så lägger vi klubba. Då ska en målvakt säga några siffror. :kung: Jag fattar inte Om man te x lägger sju bandyklubbar. Då säger vi att jag är nummer 5. Målvakten väljer då 3 klubbor så att det blir lika många i varje lag. Om han typ väljer 1,3 och 5. Så blir det jag och 2 andra. Men målvakten får inte kolla på hur klubborna ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 15/06-2004 16:29:48) (Yoshi^ @ 15/06-2004 16:26:02) (Jonte The Winner @ 15/06-2004 15:35:17) vi har inte ens raster ute och alla lärarna har lektion hela tiden så man ser aldrig nån lärare När vi typ väljer lag i Innebandy så lägger vi klubba. Då ska en målvakt säga några siffror. :kung: Jag fattar inte Om man te x lägger sju bandyklubbar. Då säger vi att jag är nummer 5. Målvakten väljer då 3 klubbor så att det blir lika många i varje lag. Om han typ väljer 1,3 och 5. Så blir det jag och 2 andra. Men målvakten får inte kolla på hur klubborna ligger. Ja ni menar kasta klubba? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 (Yoshi^ @ 15/06-2004 16:40:41) (Jonte The Winner @ 15/06-2004 16:29:48) (Yoshi^ @ 15/06-2004 16:26:02) (Jonte The Winner @ 15/06-2004 15:35:17) vi har inte ens raster ute och alla lärarna har lektion hela tiden så man ser aldrig nån lärare När vi typ väljer lag i Innebandy så lägger vi klubba. Då ska en målvakt säga några siffror. :kung: Jag fattar inte Om man te x lägger sju bandyklubbar. Då säger vi att jag är nummer 5. Målvakten väljer då 3 klubbor så att det blir lika många i varje lag. Om han typ väljer 1,3 och 5. Så blir det jag och 2 andra. Men målvakten får inte kolla på hur klubborna ligger. Ja ni menar kasta klubba? Nej, det menar jag inte. Men vissa kastar ju klubba också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Äh skit it,Back to topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 är bara trött... inget annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 det e inte så roligt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Äh skit it,Back to topic Här skiter vi inte i något.Steg 1: Man lägger ner klubborna på backen Steg 2: Målvakten ställer sig mot målet så att han inte ser klubborna. Han blundar och säger något nummer. Alltså numret på klubborna. Man kan börja med 1 som ligger åt målvaktens håll. Sedan så fortsätter man att välja klubbor. Och de som har klubborna blir det naturligtvis.... Steg 3: Äh,,, skit i det... Lite onödigt... Lika bra att bara peka ut 2 lag.... Huvudsaken det blir roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 16/06-2004 00:34:17) Äh skit it,Back to topic Här skiter vi inte i något. Steg 1: Man lägger ner klubborna på backen Steg 2: Målvakten ställer sig mot målet så att han inte ser klubborna. Han blundar och säger något nummer. Alltså numret på klubborna. Man kan börja med 1 som ligger åt målvaktens håll. Sedan så fortsätter man att välja klubbor. Och de som har klubborna blir det naturligtvis.... Steg 3: Äh,,, skit i det... Lite onödigt... Lika bra att bara peka ut 2 lag.... Huvudsaken det blir roligt. Jag tycker som steg 3 :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 16/06-2004 00:34:17) Äh skit it,Back to topic Här skiter vi inte i något. Steg 1: Man lägger ner klubborna på backen Steg 2: Målvakten ställer sig mot målet så att han inte ser klubborna. Han blundar och säger något nummer. Alltså numret på klubborna. Man kan börja med 1 som ligger åt målvaktens håll. Sedan så fortsätter man att välja klubbor. Och de som har klubborna blir det naturligtvis.... Steg 3: Äh,,, skit i det... Lite onödigt... Lika bra att bara peka ut 2 lag.... Huvudsaken det blir roligt. så gör vi också ibland, det e rätt bra! även när man spelar tennis 4st fast med racketar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Xade @ 16/06-2004 12:32:55) (Jonte The Winner @ 16/06-2004 00:34:17) Äh skit it,Back to topic Här skiter vi inte i något. Steg 1: Man lägger ner klubborna på backen Steg 2: Målvakten ställer sig mot målet så att han inte ser klubborna. Han blundar och säger något nummer. Alltså numret på klubborna. Man kan börja med 1 som ligger åt målvaktens håll. Sedan så fortsätter man att välja klubbor. Och de som har klubborna blir det naturligtvis.... Steg 3: Äh,,, skit i det... Lite onödigt... Lika bra att bara peka ut 2 lag.... Huvudsaken det blir roligt. så gör vi också ibland, det e rätt bra! även när man spelar tennis 4st fast med racketar Jo, mn den saken är ganska hyfsad. Inte när kompisen vet att man lägger klubban sist... Det gör vi ofta för att vara i samma lag. Yoshi: Det var inte 3 olika förslag... Allt var ett och samma.. Skulle bara försöka att förklara steg för steg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 16/06-2004 20:25:59) (Xade @ 16/06-2004 12:32:55) (Jonte The Winner @ 16/06-2004 00:34:17) Äh skit it,Back to topic Här skiter vi inte i något. Steg 1: Man lägger ner klubborna på backen Steg 2: Målvakten ställer sig mot målet så att han inte ser klubborna. Han blundar och säger något nummer. Alltså numret på klubborna. Man kan börja med 1 som ligger åt målvaktens håll. Sedan så fortsätter man att välja klubbor. Och de som har klubborna blir det naturligtvis.... Steg 3: Äh,,, skit i det... Lite onödigt... Lika bra att bara peka ut 2 lag.... Huvudsaken det blir roligt. så gör vi också ibland, det e rätt bra! även när man spelar tennis 4st fast med racketar Jo, mn den saken är ganska hyfsad. Inte när kompisen vet att man lägger klubban sist... Det gör vi ofta för att vara i samma lag. Yoshi: Det var inte 3 olika förslag... Allt var ett och samma.. Skulle bara försöka att förklara steg för steg. Det är en gammal goding Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.