D48 Skrivet 1 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2009 punkter och _ borde man få ha :] du hade mitt namn sett bra ut iaf.. nu är det bara 09LIVE när det borde vara 9.0: LIVE.Om du ville ha ett namn som ser bra ut så skulle du kanske tänkt på att välja ett annat namn med bara a-z A-Z 0-9 istället för att komma senare och klaga? jag tänker såklart inte bara så... men det hade underlättat mkt med lite mer val i sitt namn. Citera
D48 Skrivet 1 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) åäö bör ju absolut fixas.och punkter :):) dom flesta forum idag har så man kan ta med bindesträck osv. Redigerat 1 Augusti 2009 av 90LIVE Citera
xpliT Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Skrivet 2 Augusti 2009 Håller med att man borde få ha punkter. Skulle lätt sätta en punkt sist i mitt namn om man kunde. Citera
D48 Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2009 japp! ganska klart då... lägg till mer val för faen admin. bryr han sig ens? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.