knadi Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 hej allihopa! jag vill köra ny mappar till L4D (left 4 dead) men när jag tankar new dom så extractar jag dom till steam sen L4D och sen mappar så tar det ett tag sen när jag sätter igång själva spelet så får jag up miin console och så . jag går in på kampanj och ska skapa ny lobby ... när jag ska spela själva mappen hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 skriv "map "namn på banan här", Te.x map l4d_airport Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Antingen så kortade du av lite eller så lägger du inte i rätt mapp. Men ,men, gär ska det ligga Steam/Steamapps/Left 4 Dead/Left 4 Dead/Maps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.