Dezen Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Men. Det är även en övrigt grupp... BTW om reglerna: Man får debattera om nazism elr liknande men inte på nåt sätt vara nazist. Nazister blir kickade, om fuska har några ;) Jaha, så då kan ni kicka mig för att jag är skåning också? Hets mot folkgrupp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Gick nyss UT från gruppen Why? För att den var tråkig, inte min sorts grupp Men du är 10 år och debbat är inte direkt något alla 10 åringar gillar. Precis,vilket troligtvis var anledningen till att han gick ut.Du svarade på din egen fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) Amen vafan det är klart att nazister ska kickas, såväl som fascister, liberaler och sossar. Bara stenkastare som bär den röda fanan borde få vara välkomna! ;| Har f.ö. ansökt för att kolla vad det här är för.. ja.. öhm.. grupp. Redigerat 1 Augusti 2009 av MacGyver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) Men. Det är även en övrigt grupp... BTW om reglerna: Man får debattera om nazism elr liknande men inte på nåt sätt vara nazist. Nazister blir kickade, om fuska har några ;) Ganska ensidig debatt om den enda åsikten om ämnet som är tillåtet är att inte tycka det är bra... Redigerat 1 Augusti 2009 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Nazister får vara i gruppen, fast om dem länkar nazistiska texter/låtar eller liknande så blir dem kickade. MacGyver du är välkommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.