Hoppa till innehåll

Jag Har Ett Dilemma! (runescape)


Vomiteye
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har ett dilemma.. Det som jag tycker är roligast med RuneScape är att PKa. Därför vill jag satsa på ett account som e bra att PKa med..

Jag har flera olika gubbar och jag vet inte vilken jag ska satsa på och vad jag ska göra den till för PKare.. Finns ju massa olika som sagt, range/mage, pure g mauler, TankRanger etc..

Så vilken gubbe tycker ni att jag ska satsa på och vad ska jag göra

Den som kommer först är mitt main och den är alltså lättast att tjäna pengar på. Men den kommer också bli mkt dyrare i drift om man säger så. Vad tycker ni?

 

 

Laddade först upp en fil men den verkade inte funka så jag kopierar från word istället.

 

Haron - Combat LvL 89: Atk 74, def 72, str 72, hp 75, ranged 73, prayer 47, Magic 62.

 

Pk Polly - Combat LvL 38: Atk 40, def 1, 40, hp 37, ranged 1, prayer 25, magic 1.

 

Merico - Combat LvL 47: Atk 40, def 20, str, 47, hp 40, ranged 1, prayer 29, magic 1.

 

Mr Mentor360 - Combat LvL 67: Atk 40, def 50, str 50, hp 67, ranged 76, prayer 1, magic 55.

 

Vilken ska jag satsa och köra vidare på? Vad ska jag göra med den?

 

Jag tvivlar på att Haron kan bli en bra PK-gubbe överhuvudtaget om jag inte drar 99 range/mage vilket jag absolut inte pallar. Men jag är också ganska sugen på att bara spela på den som ett main account o helt enkelt försöka fixa så bra grejer som möjligt, o bli 100+ i combat lvl, men det tröttnar man på..

 

Pk-Polly tänkte jag kanske göra till G Maul-Pure med rune c’bow eller ancients.

 

Merico kan bli Initiate-pure med dds och whip eller kanske zerker pure med 45 defence.

 

Mr Mentor360 har ett fel.. 50 Defence. Hade han haft 40 så hade jag inte tvekat, då hade ja kört på honom till 100%. Frågan är hur mkt 10 defence lvls förstör? Det är trotts allt bara 2-3 cb lvls.. Jag kan säga att jag inte tänker göra om Mr mentor till en tank med 70 defence eller något för isåfall kan jag lika bra göra de på haron. Det jag hade tänkt me denna gubben är att stanna på 50 defence och träna upp min magic mer o fixa ancients + träna min range såklart. Då blir det som en Range/mage hybrid med 50 defence. Jag tror ändå det kan funka men det är ert val att säga va ni tycker..

Mina_RuneScape_gubbar.doc

Redigerat av Vomiteye
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker den där 37 värkar bra som strnoob i Pvp Bounty. (Kommer inte ihåg vad han heter... Takigt minne jag har :evil: )

Pk Polly.. Det blir haron som jag kör på tror jag. Han är trots allt mitt main och lättast att tjäna pengar på. Redigerat av Vomiteye
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...