GZT Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Enligt mig det absolut mest underskattade nöjet som någonsin har existerat på internet. Tycker vi kan ha denna tråd bara för att länka de bästa YTP'erna vi hittar. Några exemplen på de jag gillar mest. http://www.youtube.com/watch?v=Tp1BVBjfEOQ Finns hur mycket som helst... Länka på. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 ÄNTLIGEN EN TRÅD OM DENNA MÄNNISKANS VACKRASTE SKAPELSE! Vi gräver alltså lite i favoriterna då. Ett av Imapersons mästerverk. En till av honom. Underbar av KroboProductions. En av captpan9's bästa(det finns en del 1 också) Kolla även in WalrusGuyMEMORIAL-kanalen (WalrusGuy blev bannad) Jag har många fler bland favoriterna, men jag vill inte gräva mer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Har mycket mer i favoriter, har även gjort några själv (fast de suger). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Dessa två är också klassiska. Sedan finns det oräknerligt många bra YTP's med Pokémon och Sonic X-tema. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 (redigerat) Redigerat 31 Juli 2009 av Hilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Den där videon där kungen har fixat en ny bil har man sett ett par gånger, men så extremt bra den är. This is illegal you know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Typ den enda YTP som jag finner rolig är TF2-vids Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 1 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Shoot Hitler with a sniper! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 (redigerat) Star Fox poops äger också ^^ EDIT: Hur gör man med de här?! -.- Jag får väl länka: http://www.youtube.com/watch?v=PaRWtvfXiPk...feature=channel Redigerat 14 November 2009 av shadow59 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Har börjat kolla på unversalquantifier's grejer, för han är lite som Imaperson i sin stil. Helt underbar, alltså. Kolla in honom eller dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.