Mickeh Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 tyckte den sög. men aldrig vart så mycket för superhero filmer men ah... tappade intresse rätt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Hahaha! Gamla Marvel truppen? - Nice. Boo! Att kalla en DC Comic för Marvel är den värsta tänkbara förolämpningen! Skäms! Har läst ett album och tycker att den är bland be bästa superhjälteserierna. Dock brukar de alltid plockas upp att actionsaftiga regissörer som inte finner hjärtat i serierna. Spider-Man var inte heller något som kunde mäta upp sig mot serierna. Hellboy var ju också så hemsk mot serierna, förstörde hela konceptet med Mignolas lilla jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 Jag tyckte filmen var väldigt bra. Malin Åkerman är riktigt het. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Jag tyckte den sög ärligt talat :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Kollade på den idag. Var ett härligt tryck i filmen, bra skådespeleri och snygga tjejer. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 för lång, för seg, inte för att jag älskar filmer som denna men ändå. tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.