ShamanOwns Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 tjena! Jag har bara tänkt lite på att göra ett addon fast jag vet ju inte hur man gör ett..så frågan är hur man gör ett addon gratis. jag sökte på google fast jag fick inget redigt svar där hoppas ni vet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 tjena! Jag har bara tänkt lite på att göra ett addon fast jag vet ju inte hur man gör ett..så frågan är hur man gör ett addon gratis. jag sökte på google fast jag fick inget redigt svar där hoppas ni vet :) Lär dig koda LUA, sök lite på wowwiki står lite om hur man kommer igång där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Man kan säkert göra det med C++ med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Jag hittade en väldigt detaljerad guide förut men jag fattade ingenting :P men om du vill kan jag försöka hitta den igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShamanOwns Skrivet 2 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 okej det verkar ganska komplicerat eller så :P kommer nog inte kunna lära mig koda heller hehe men man måste alltså lära sej koda eller kan man skippa det och typ ladda ner något program som kodar åt en eller något? och addeB,det skulla vara schyst om du letade upp guiden;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Om du inte orkar koda själv är det ingen ide att försöka göra en addon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 ShamanOwns: Är du en sån som vill göra: Spel, program, filmer, bilder med bara ett knapptryck? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Kodning är jobbigt själv kodar jag SA:MP lite svårt i början men man lär sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Man kan säkert göra det med C++ med :D Nej. Förklara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Startar och börjar programera o_0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) Startar och börjar programera o_0Tror nog han menar att du ska förklara hur man gör ett addon in C++ när wow använder LUA för sina addons och till många av alla funktioner i spelet. Redigerat 5 Augusti 2009 av g1zm0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Det vet jag inte. Är inte master på C++. Men det går tror jag. Men då blir det nog mer som ett hack som visar te.x vart herbs/mining saker finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg