Organism Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 http://www.mechscapeworld.com/ - Tänkte sprida ut det här lite, eftersom jag inte sett någon tråd om det här på Fuska. Jag kollade lite på nätet, lite forum. Och jag hittade denna sida. Ser rätt så stort? Dom säger att dom har jobbat med projektet sedan 2006 och det ska komma ut detta år eller nästa år, 2010. Så frågan är, vad tror du om det här? Själv tror jag att det kommer att vara en stor hit av Jagex Studio's Det sägs att även att man kommer för flytta sig med WASD tangenterna. Your's truly, Organism. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Många kompisar har pratat om detta och själv så anser jag att detta kan bli något stort, helt klart något man testar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 31 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Många kompisar har pratat om detta och själv så anser jag att detta kan bli något stort, helt klart något man testar. Självklart! Nu åter står det bara att vänta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Många kompisar har pratat om detta och själv så anser jag att detta kan bli något stort, helt klart något man testar. Självklart! Nu åter står det bara att vänta. Utöver själva spelet så är det mycket som dem måste förbättra exempelvis sidan och forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 nu så sprider du jackass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Vilket årtal är det? Medeltiden eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 Vilket årtal är det? Medeltiden eller? Jag tror inte att det utspelas i medeltiden. :PSom du ser på bilden så är det något som flyger i luften samt att jag såg bilder på fordon på hemsidan. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2009 (redigerat) Många kompisar har pratat om detta och själv så anser jag att detta kan bli något stort, helt klart något man testar. Självklart! Nu åter står det bara att vänta. Utöver själva spelet så är det mycket som dem måste förbättra exempelvis sidan och forumet. Jo, men jag tror hellre dom satsar på själva spelet & fixar sidan senare.. Men men. :) nu så sprider du jackass spelforum in my heartz0r Redigerat 1 Augusti 2009 av Organism Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu97 Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 (redigerat) Förmodligen kommer detta bli stort, jag har hört många som har pratat om det. Ser själv i fram emot att spela det B) Redigerat 11 Augusti 2009 av Pikachu97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 11 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Förmodligen kommer detta bli stort, jag har hört många som har pratat om det. Ser själv i fram emot att spela det B) Vem ser inte fram emot det? Skitnyfiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Har inte dom fixat sidan? http://www.mechscape.host.sk/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Ser kul ut, värt att testas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg