Hoppa till innehåll

Mario Pingvin


choopa
 Dela

Rekommendera inlägg

På www.nintendo.se så läste jag om New super mario bros wii.

Där ståg det så här

 

Trots namnet finns det en hel del nytt i det här spelet. En propellerdräkt gör att Mario med vänner kan flyga högt upp i luften och snurra långsamt ned. Pingvindräkten får inte glömmas bort, äntligen har Shigeru Miyamoto fått Mario precis som han alltid velat ha honom… (det är något speciellt med pingviner och Mario-spel för er som inte förstår vad vi pratar om)

 

Jap jag fatar inte kan nån berätta snälla! :thanks:

 

Hallå!!!! :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

Och vad är det du inte förstår. Förklara det så blir det lättare att hjälpa dig.

 

Pingvin grejen om att Shigeru Miyamoto har fått mario som han vill ha han men det är något speciellt med pingviner och Mario-spel

 

 

http://www.nintendo.se/wii/spel/newmario_wii

New super mario bros wii.

Där ståg det så här

 

Trots namnet finns det en hel del nytt i det här spelet. En propellerdräkt gör att Mario med vänner kan flyga högt upp i luften och snurra långsamt ned. Pingvindräkten får inte glömmas bort, äntligen har Shigeru Miyamoto fått Mario precis som han alltid velat ha honom… (det är något speciellt med pingviner och Mario-spel för er som inte förstår vad vi pratar om)

 

Jap jag fatar inte kan nån berätta snälla! :thanks:

 

Hallå!!!! :visslar:

 

-------Proxy-Connection: keep-alive

Cache-Control: max-age=0

 

--------------------9129103121660439616458633347

Content-Disposition: form-data; name="enableemo"

 

yes

 

Alltså pingviner och Mario-spel :wacko: :wacko: :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...