Hoppa till innehåll

Vad Skulle Ni Göra Med En Miljon Kronor?


Nunbuck
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 162
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det finns inga fördelar med laptops, sationär är bekvämare och klarar tio gånger mer.

Dom kan enkelt tas med och bäras runt... Skulle gärna vilja se dig göra det med en stationär dator.

 

http://prylsmart.se/wp-content/uploads/hacksac.jpg :bah:

 

Men jag skulle nog faktist hällre köpa en bra bärbar dator, för ca 2000-3000kr mer än vad en stationär skulle göra. Då får man ju samma prestanda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns inga fördelar med laptops, sationär är bekvämare och klarar tio gånger mer.

 

Dom kan enkelt tas med och bäras runt... Skulle gärna vilja se dig göra det med en stationär dator.

 

Men jag skulle nog faktist hällre köpa en bra bärbar dator, för ca 2000-3000kr mer än vad en stationär skulle göra. Då får man ju samma prestanda.

 

Det får du absolut inte.

 

Jag skulle köpa spel och en ny gitarr. Smartare att spara resten, en miljon är inte särskilt mycket idag.

Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så du menar att när du har möjligheten hellre sitter på nån sketen parkbänk med en laptop istället för att sitta hemma med en sationär dator?

Du fattar inte alls varför bärbara datorer tillverkas, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför ska man sitta på en parkbänk med en laptop? Den har man väl hemma eller hos polare och den är lättflyttad, vilket en stationär inte är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är man hemma så kör man ju sationär, är man hos en polare har man väl inte med sig en dator? Ifall man vill sitta vid en dator och vara med polare får man köra online eller något. Vilket som är bättre på en sationär dator än laptop.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...