DiRtY Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Skrivet 1 Augusti 2009 tja, undrar om nån kan tipsa om en bra Streetwear affär, har kikat runt lite men har inte hittat nån bra. Brukar köpa från Topstreetwear. Citera
Chilla Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Skrivet 1 Augusti 2009 Jag brukar köpa kläder i Caliroots.com ibland. ;) Citera
prophet Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Skrivet 1 Augusti 2009 Har du testat att gå i secondhand-affärer? Citera
Ryssfemma Skrivet 1 Augusti 2009 Rapport Skrivet 1 Augusti 2009 Bor du i Sthlm så kan du svänga förbi Speedways, ligger i T-Centralen Klarabergsgatan tror jag det var. Citera
Organism Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Skrivet 2 Augusti 2009 Köper vissa plagg på Topstreet, men det mästa där är för baggy osv, men vissa saker är faktist nice. Citera
stefan09 Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Skrivet 18 Augusti 2009 Det har öppnat en riktigt skyst liten affär på slutet av södermannagatan vid ringvägen som har bra grejer och är jätte trevliga! Fuck The Dresscode heter den roligaste namnet jag sett på en klädaffär.. Citera
diezeldoris Skrivet 1 Augusti 2010 Rapport Skrivet 1 Augusti 2010 (redigerat) Outlawfashion Rekommenderar ifall du söker lite mera hardcore streetwear. Helt nyöppnade med märken som Amstaff Wear, Dobermans Aggressive och Syndicate Wear. Redigerat 1 Augusti 2010 av diezeldoris Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.