Hoppa till innehåll

1339 - Sparummet På Fuska!

Gäst Eru

Rekommendera inlägg

• Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Så länge man inte är bitter då?

- Om du nu vill vara det så varsågod. inte mitt problem. Men jag ser att du är väldigt optimistisk till det nya gruppforumet :)

-Utom dom vi finner opassande. Dom är vi dryga mot.

-Du verkar inte förstå. :3

Dock finner jag det lite smickrande att ni tar upp Oztown som exempel på samtalsämne.

- Som sagt, EXEMPEL och jag tog me KG också för att inte visa att: NEEEEE VI HATAR OZTOWN :VERYMAAD: :C :C :C :C :C :C :C >:C >:C utan att vi pratar om det som faller oss i smaken, aight?

90LIVE: Jo, "1339 är "wierd"....

"Eru är "wierd".... och liknande inlägg uppskattas inte direkt i 1339. Visst kan man ha dippar :lol: men han verkade ju ha det hela tiden. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Sure

Hahahaha vet du vad CP är? :D

Dock finner jag det lite smickrande att ni tar upp Oztown som exempel på samtalsämne.
Cake är patetisk och ska acceptera min auktoritet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst MacGyver

Seriöst...?

Nej, jag var inte seriös. Men han är patetisk och otroligt jobbig, och om jag kan få ut han ur 1339 så gör jag givetvis det.

Men ni får ju gärna släppa in han i Oztown så kan han spamma loss där och klaga på mig så slipper vi kanske honom. ;|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...