Teozac Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Det skulle hjälpa i fall du skulle släppa in oss också.... glömde säga att jag är en ost som inte kan stava! woot???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Så länge man inte är bitter då? - Om du nu vill vara det så varsågod. inte mitt problem. Men jag ser att du är väldigt optimistisk till det nya gruppforumet :) -Utom dom vi finner opassande. Dom är vi dryga mot. -Du verkar inte förstå. :3 Dock finner jag det lite smickrande att ni tar upp Oztown som exempel på samtalsämne. - Som sagt, EXEMPEL och jag tog me KG också för att inte visa att: NEEEEE VI HATAR OZTOWN :VERYMAAD: :C :C :C :C :C :C :C >:C >:C utan att vi pratar om det som faller oss i smaken, aight? 90LIVE: Jo, "1339 är "wierd".... "Eru är "wierd".... och liknande inlägg uppskattas inte direkt i 1339. Visst kan man ha dippar :lol: men han verkade ju ha det hela tiden. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Får man posta CP i 1339? För då är jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Ansökt, ta med mig så jag kan göra en traviantråd B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Får man posta CP i 1339? För då är jag med! Sure Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Får man posta CP i 1339? För då är jag med! Sure Seriöst? O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Ja ;| Gör det om du känner för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 ofc man joinar luddes grupp :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Fruktnystan och Frusciante är nya medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Sure Hahahaha vet du vad CP är? :D Dock finner jag det lite smickrande att ni tar upp Oztown som exempel på samtalsämne.Cake är patetisk och ska acceptera min auktoritet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Cake är patetisk och ska acceptera min auktoritet. Seriöst...? Och nu blev det väl ändå fel i citeringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Seriöst...?Nej, jag var inte seriös. Men han är patetisk och otroligt jobbig, och om jag kan få ut han ur 1339 så gör jag givetvis det. Men ni får ju gärna släppa in han i Oztown så kan han spamma loss där och klaga på mig så slipper vi kanske honom. ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.