Hoppa till innehåll

Photoshop


Hollow
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Privatpersoner köper inte Photoshop, så mycket får man säga enligt den här sidan.

 

*WINK*

 

 

Photoshop är fruktansvärt dyrt, och bör endast köpas om du använder det inom jobbet eller liknande. Jag rekommenderar GIMP eller ett besök till närmaste torrentsajt.

Du har fått ett par hint nu, hur ska vi göra för att du ska fatta? Fundera inte ens på att köpa Photoshop som privatperson, och absolut inte när du är 13 år. (!) Du har ju förfan inte ens testat programmet, hur vet du att du kommer vara intresserad av att jobba med det? Jättebra att slänga ut flera tusen för något du tyckte var för svårt eller tråkigt.

 

Ladda ner Gimp gratis eller prova Photoshop i 30 dagar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehhmmm... var får ni er info ifrån? :o

 

Där jag har letat så kostar photshop cs4 5000 kr, och eftersom jag kan använda csn-kort så kan jag köpa cs4 extended för 2400... och ni säger att det kostar 20.000...

https://store2.adobe.com/cfusion/store/html...tionMethod=FULL

 

Om Adobes hemsida säljer Photoshop CS4 för 11 275:- är det tveksamt att någon annan affär säljer det billigare. :rolleyes: Jag vet att man kan få rabatt genom CSN, men det blir fortfarande inte tillräckligt billigt så att det är värt att köpa det.

 

Läs även inlägget ovan.

Redigerat av ForlorN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt tips: Photoshop elements 7.0

Inte värt att slänga så mkt pengar på ett program som du knappt vet hur man hanterar. Har själv det och det fungerar utmärtkt, både till bildredigering och till att göra egna bilder. Ladda ner penslar på sidor och trixa lite, det är du som ska skapa bilden inte programmet. Dessutom behöver nt plånboken lida :D

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Laddade ner gimp och blender nys... Gimp var enkelt och bra, men verkar bara vara en bildredigerare (fast de e oxå kul :D) och blender kunde man skapa bilder ur intet, men det var lite mer komplicerat... Får nog läsa några tut's på internet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...