BeerIsGoodForYo Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Hejsan, när jag ska logga in så står det att mitt acc namn & Password är fel. Är detta bara för patchen eller är de något som hänt? Tacksam för svar. ha en bra dag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Du kanske råkade skriva fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Nej, du är hackad Servrarna är inte uppe i vilket fall som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 5 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 02.00 idag natt så kunde jag köra iaf. Men har jag verkligen blitt hackad? /cry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Det finns nog inga andra förklarningar. Du har säkert blivit hackad, och som dig skulle jag blixt snabbt byta password. Blir du inte trött av att spela 2 på natten? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BeerIsGoodForYo Skrivet 5 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Joda. Men asså det går inte att använda sitt SQ heller. är det inte maintenace på blizz hemsidan förresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Joda. Men asså det går inte att använda sitt SQ heller. är det inte maintenace på blizz hemsidan förresten? Ändå så länge servrarna är nere kan dom inte göra något. Skulle gissa på att du skriver fel pass eftersom servrarna dog 03:00 och du var inne 02:00, nån som hackar dig 1 min efter du loggat ut? hmm.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Caps-lock :S:P? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Gå in wow wow-europe och tryck så du ska få nytt lösen sen skriver du dina sista 6 nummer från din cd-key och så får du nytt lösen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg