XtremeX Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 (redigerat) Jag kan logga in på 3.2, men det står typ: Outland (3)Locked Azune (1)Locked etc Varför? betyder detta att man inte kan logga sin char? och varför är Titan-Forge beltet så mega fult?, tack Redigerat 5 Augusti 2009 av XtremeX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Samma för mig och min egen server finns inte med -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jag kan logga in på 3.2, men det står typ: Outland (3)Locked Azune (1)Locked etc Varför? betyder detta att man inte kan logga sin char? och varför är Titan-Forge beltet så mega fult?, tack Därför att blizzard fortfarande jobbar med att få upp servrarna med 3.2. End of discussion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jag kan logga in på 3.2, men det står typ: Outland (3)Locked Azune (1)Locked etc Varför? betyder detta att man inte kan logga sin char? och varför är Titan-Forge beltet så mega fult?, tack Tittar du ens på belt graphs på folk?`Det syns ju knappt ändå + att du ser ju bakifrån, hade det varit shoulders eller helmet eller något som egentligen syns bra så hade det varit annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jag kan logga in på 3.2, men det står typ: Outland (3)Locked Azune (1)Locked etc Varför? betyder detta att man inte kan logga sin char? och varför är Titan-Forge beltet så mega fult?, tack Antagligen för att det är gjort för att se ut så? Och vrf är Illidan så cool? Jo för dom har gjort honom det xD Inget illa menat jag kan ha missuppfatat dig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Jag kan logga in på 3.2, men det står typ: Outland (3)Locked Azune (1)Locked etc Varför? betyder detta att man inte kan logga sin char? och varför är Titan-Forge beltet så mega fult?, tack Antagligen för att det är gjort för att se ut så? Och vrf är Illidan så cool? Jo för dom har gjort honom det xD Inget illa menat jag kan ha missuppfatat dig :P Tror inte Blizzard gör items menat fula, inte på epics iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg