Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 1:an är bäst finns det en fyran det visste inte jag :o Jo det finns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 1:an är bäst finns det en fyran det visste inte jag :o Den är inget att ha jämfört med ettan och tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 1:an är bäst finns det en fyran det visste inte jag :o Nepp! Det har du rätt i. Om man vill ha äkta Ensam hemma stil ska man kolla på de första två filmerna, som jag har nämnt ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 1:an är bäst finns det en fyran det visste inte jag :o Precis. Ettan och tvåan har Macaluay Culkin och de två roliga tjuvarna som gör hela filmen nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 1:an är bäst finns det en fyran det visste inte jag :o Precis som vi har sagt innan. Tror det är slutdiskuterat här, vi är tillbaka på ruta 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.