Danne007 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Jag Har Tagit Alla Nycklar Förutom 1 Nyckel Men Jag Vet Inte Vilken? Kan Ni Tala Om Var Alla Nycklar Finns?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Här finns en guide: http://www.zelda.com/universe/walkthrough_z5.html#68 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanne_man Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 hur besegrar man vatten bossen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 om du vet hur du får fram amöban så är det lätt :D :P hoppa över vattnet där du står. alltså mot taggarna eller hur man ska skriva. skring in i ett hörn och så fort navi blir gul så använd Z - knappen så att du markerar amöban och använd long shoot på den och sedan svärdet. spring sedan till nästa hörn och fortsätt så :) försök att hoppa fram med svärdet om du fattar. vad jag menar :P lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanne_man Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 asså ja slås mot en fisk och där inne där fisken finns fins det bara en rund plattform i mitten och ja har inte long shoot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 asså ja slås mot en fisk och där inne där fisken finns fins det bara en rund plattform i mitten och ja har inte long shoot. Longshot finns inte i Majora's Mask, bara hookshot. Om du inte har den har du verkligen missat nåt. Då måste du gå tillbaka till Pirate's Fortress. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 man kan ju inte ens komma in i vatten templet utan hookshot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanne_man Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (redigerat) Longshot finns inte i Majora's Mask, bara hookshot. Om du inte har den har du verkligen missat nåt. Då måste du gå tillbaka till Pirate's Fortress.ja har hookshoot. men asså vet ni hur man klarar tredje bossen på Majora´s mask??? Redigerat 13 April 2004 av Tanne_man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (redigerat) (Tanne_man @ 13/04-2004 17:10:51) Longshot finns inte i Majora's Mask, bara hookshot. Om du inte har den har du verkligen missat nåt. Då måste du gå tillbaka till Pirate's Fortress. ja har hookshoot. men asså vet ni hur man klarar tredje bossen på Majora´s mask??? Jag har skrivit det i en annan tråd (Zelda: Majora's Mask). Läs där. Redigerat 13 April 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tanne_man Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 jag har redan kollat där... det va ja som skapa ämnet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 bli zora och skjut fenorna på honom. då blir han förlamad dyk då ner och använd blixtfältet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 jag har redan kollat där... det va ja som skapa ämnet :P Då behöver du väl inte fråga igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg