Kerby Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Snackar om warcraft nu, inte wow. Min kompis blev bannad från warcraft europe. Kan man köra på tex warcraft useast, hur gör man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 är nästan 90% osäker men på wow, vet att du inte sa den, så kan man byta realmlist. då går du in i mappen sen data sen enGB sen finns realmlisten där och så går du in i den, sen står där längst upp t.ex. set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com , men ska du köra på us server så bytar du bara eu mot us så är det klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 är nästan 90% osäker men på wow, vet att du inte sa den, så kan man byta realmlist. då går du in i mappen sen data sen enGB sen finns realmlisten där och så går du in i den, sen står där längst upp t.ex. set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com , men ska du köra på us server så bytar du bara eu mot us så är det klart Det borde funka för WarCraft också. Funkade fint för mig xD Men jag hittar inte realmlisten i den nya patchen eller vad det var. Så du får väl leta efter den om du inte hittar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 lol min realmlist är här C:\Program\World of Warcraft\Data\enGB med andra ord där den ska vara så jag tkr det är väldigt konstigt om din bar har försvunnit :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 lol min realmlist är här C:\Program\World of Warcraft\Data\enGB med andra ord där den ska vara så jag tkr det är väldigt konstigt om din bar har försvunnit :rolleyes: och det har med warcraft att göra? ok visst kan det vara på samma ställe men han snackar om warcraft inte wow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Det ni snackar om är wow han som skapade tråden frågade om wc3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg