Hoppa till innehåll

Hur Byter Jag Warcraft Server?


Kerby
 Dela

Rekommendera inlägg

är nästan 90% osäker men på wow, vet att du inte sa den, så kan man byta realmlist.

då går du in i mappen sen data sen enGB sen finns realmlisten där och så går du in i den, sen står där längst upp t.ex. set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com , men ska du köra på us server så bytar du bara eu mot us så är det klart

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är nästan 90% osäker men på wow, vet att du inte sa den, så kan man byta realmlist.

då går du in i mappen sen data sen enGB sen finns realmlisten där och så går du in i den, sen står där längst upp t.ex. set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com , men ska du köra på us server så bytar du bara eu mot us så är det klart

Det borde funka för WarCraft också. Funkade fint för mig xD

 

Men jag hittar inte realmlisten i den nya patchen eller vad det var. Så du får väl leta efter den om du inte hittar den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol min realmlist är här C:\Program\World of Warcraft\Data\enGB med andra ord där den ska vara så jag tkr det är väldigt konstigt om din bar har försvunnit :rolleyes:

och det har med warcraft att göra? ok visst kan det vara på samma ställe men han snackar om warcraft inte wow

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...