swagzter Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 srry att jag lånar tråden lite, men onödigt att skapa en till. Nån som vet nån bra Webhost som tillåter streaming av filmer (som på tex: Youtube)? Det gör väl alla hoster? Det gäller väl bara att du har filmens fil på servern, och fixar en filmvisare på sidan? Vet inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 srry att jag lånar tråden lite, men onödigt att skapa en till. Nån som vet nån bra Webhost som tillåter streaming av filmer (som på tex: Youtube)? Gratis webhosts stöder vanligtvis bara php och sql. Du kan alltså inte "streama" videor (som kräver andra program). YouTube använder en flashspelare som laddar ned filen (den sparas ju på datorn?), och streamar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) srry att jag lånar tråden lite, men onödigt att skapa en till. Nån som vet nån bra Webhost som tillåter streaming av filmer (som på tex: Youtube)? det gör väll de flesta webhost? de vill ju inte att du ska ha en avi fil på deras server som ligger och spelas. EDIT: Såg inte att de redan var besvarat!!!! Redigerat 23 November 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.