MysticGohan Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Var för mig att full sex appeal kan förstöra spelet lite att det Kraschar eller sånt men annars alla andra koder är ju fritt fram :D för att to bort dom bara skriv in koden igen. Fast koder som gör att det blir nya teman kan du inte ta bort tror jag. Va fan snackar du om? GTA San Andreas koder :meddum: Bara att Sex appeal kan sega ner ditt spel.. Jag har andvänt det men min kompis hade PS2 skivan crasha.. PS2 skivan crashade av ett fusk? Visst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 (redigerat) Spelet kan hänga sig om du fuskar och sparar, alltså det stannar och du måste starta om. Redigerat 16 September 2009 av DubbelD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Playstation 2 är lite svårt att köra "San Andreas" på tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 haha varför? Playstation har alltid varit det som gäller för GTA :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg