Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Göra (jag Är Feg)


Rekommendera inlägg

Jag är askär i en tjej jag träffade på ett kollo

vi snackade ingenting (SERIÖST)

men jag fick hennes msn

(det var inte för att hon gillade mig, det var för att man typ skulle skriva upp sin msnadress på ett block)

Whatever...

Hon är jättesnäll

 

1.Ska jag säga att jag gillar henne

2.Hur ska jag göra det

3. (vet inte om jag ska fråga nåt mer)

 

men tror inte hon gillar mig

(HOPPAS ATT HON GÖR DET)

 

Jag känner henne INTE så bra

Redigerat av Pokestar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rekommenderar att du börjar prata med henne på msn iaf, och sen tar det därifrån.

Jag glömde säga att eftersom jag inte pratade med henne nåt på kollot så känner vi inte varandra så jättebra

men vi känner varandra lite

(vet inte vad hon har för intressen, och jag vill inte fråga vilka intressen hon har)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick en gång en kontakt på MSN som typ kom dit av nån anledning. Hon kände inte mig och jag kände inte henne men ve blev asbra polare(hade tjej då under den tiden) vi satt typ och frågade först lite lätta grejer som ''vad heter du'' osv. sen efter en stund så blev vi bra vänner=) Kan tyvär inte skriva upp hela våran konversation på MSN men du får klura ut det själv hur du ska göra;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe.. nämn inget om några kännslor för henne! då kommer hon bara bli creepad och undvika dig.

Eftersom du inte känner henne så kan du knappast påstå att du är kär i henne, jag skulle gissa på att du är kär i hennes utseende där emot.

Anyways, va dig själv bete dig som om hon är vem som helst och se vart du hamnar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe.. nämn inget om några kännslor för henne! då kommer hon bara bli creepad och undvika dig.

Eftersom du inte känner henne så kan du knappast påstå att du är kär i henne, jag skulle gissa på att du är kär i hennes utseende där emot.

Anyways, va dig själv bete dig som om hon är vem som helst och se vart du hamnar.

Jag känner henne

men inte så bra :D

hon är snäll som fan

vi pratade inte så mycket däremot

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe.. nämn inget om några känslor för henne! då kommer hon bara bli creepad och undvika dig.

Eftersom du inte känner henne så kan du knappast påstå att du är kär i henne, jag skulle gissa på att du är kär i hennes utseende där emot.

Anyways, va dig själv bete dig som om hon är vem som helst och se vart du hamnar.

Jag känner henne

men inte så bra :D

hon är snäll som fan

vi pratade inte så mycket däremot

 

Kan man få fråga hur gammal du är? Anyway, du får väl träffa henne ofta och se om hon visar tecken på att hon gillar dig lr något..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hehe.. nämn inget om några känslor för henne! då kommer hon bara bli creepad och undvika dig.

Eftersom du inte känner henne så kan du knappast påstå att du är kär i henne, jag skulle gissa på att du är kär i hennes utseende där emot.

Anyways, va dig själv bete dig som om hon är vem som helst och se vart du hamnar.

Jag känner henne

men inte så bra :D

hon är snäll som fan

vi pratade inte så mycket däremot

 

Kan man få fråga hur gammal du är? Anyway, du får väl träffa henne ofta och se om hon visar tecken på att hon gillar dig lr något..

 

Jag ska fylla 14

hon ska fylla 13 :D

men jag gillar henne ändå

åldern spelar ingen roll

 

jag träffar henne inte

men har hennes msn och är kompis med henne på facebook

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prata någon gång på MSN, du kan ju börja med typ "Hm, vet är du nu igen, känner inte igen din adress", sen förklarar hon, då säger du typ: "Aa, just det, hur är det?" eller liknande och ni är igång i en diskussion. Sedan är det bara att fortsätta, lite frågor, lite allmänt snack. Då kommer du märka lite hur hon är som person och utifrån det kan du gå vidare. En annan start kan fungera, men denna är ganska bra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...