gollio Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 asså jag har ett wii och ett DS Lite. Men asså wii:et har internet anslutning fast inte ds:et min pappa vägrar att ändra koden på internet:et så ds:et inte kan ansluta sig! Kan någon ge mig en bra sida där man kan köpa en wii-fi USB Conector! Den som ger mig en bra sida är asså bäst!!!!!!!!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Fel forum, flyttar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst espion97 Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 har du kollat med pricerunner.se där finns typ allt annars kolla prisjakt.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) Dom slutade säljas pga. av brandrisk och eventuella fel med den. Finns flera fall där dom bara slutade fungera eller började brinna. Vet ej om dom uppdaterat den. Redigerat 10 Augusti 2009 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 det finn och beställa än tittade för skoj skull :D :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.