VAZE Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 (redigerat) HAr fått mitt svar ni kan låsa den här tråden Redigerat 7 Augusti 2009 av BigAfro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Jag hade tänkt rafa med en kille jag träffa på wow, och undrar om jag kan lvla till 59 på 3 min (se video) hur gör man det? http://www.youtube.com/watch?v=4mcHe06ASlg BTW vill nån rafa med mig ? Om du köper ett nytt account och binder det med din kompis, så kan du granta honom levlar. Därför kan ni levla 2 stycken 60's och sedan kan du granta en level 60 till honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 6 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Jag hade tänkt rafa med en kille jag träffa på wow, och undrar om jag kan lvla till 59 på 3 min (se video) hur gör man det? http://www.youtube.com/watch?v=4mcHe06ASlg BTW vill nån rafa med mig ? Om du köper ett nytt account och binder det med din kompis, så kan du granta honom levlar. Därför kan ni levla 2 stycken 60's och sedan kan du granta en level 60 till honom. Hur grantar man ? jag har en lvl 60? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 (redigerat) du grantar genom att högerklicka på hans "tavla" när ni är i party sen "grant level" Redigerat 6 Augusti 2009 av Sportlov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 du grantar genom att högerklicka på hans "tavla" när ni är i party sen "grant level" Så om jag grantar honom till 60 eftersom jag har en 60, så kan han sen granta typ alla mina char till 60 på typ 1 dag ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 du grantar genom att högerklicka på hans "tavla" när ni är i party sen "grant level" Så om jag grantar honom till 60 eftersom jag har en 60, så kan han sen granta typ alla mina char till 60 på typ 1 dag ? Nej. Ni måste levla en level 60 tillsammans med RAF, och bara du kan granta him. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 du grantar genom att högerklicka på hans "tavla" när ni är i party sen "grant level" Så om jag grantar honom till 60 eftersom jag har en 60, så kan han sen granta typ alla mina char till 60 på typ 1 dag ? Nej. Ni måste levla en level 60 tillsammans med RAF, och bara du kan granta him. jaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Låser på begär av trådskaparen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg